sobota, 22 lutego 2014

Louise coeur - Atalie, cz. 1

Witam po długiej przerwie.
Absolutnie nie zapomniałam o blogu. Często o nim i o Was myślałam, ale życie sprowadziło mnie na ziemię. Obwarowana masą pracy zawodowej nie mogę poświęcać haftowi tyle czasu, co dawniej. Aczkolwiek codziennie starałam się postawić choćby kilka krzyżyków.

Ponieważ mój Taj Mahal nie urósł spektakularnie i nie ma się jeszcze czym chwalić, pokażę Wam moją dwudniową pracę. Potrzebowałam małej odskoczni od dużego obrazu.


Będzie to okładka na notes dla przyjaciółki. Wykorzystałam schemat do zrobienia serca firmy Atalie - Louise. Na zdjęciu w schemacie nici miały ciemniejszy kolor. W rzeczywistości wyglądają znacznie jaśniej.
Połowa pracy jest już za mną.

Użyte materiały to:
- len obrazkowy 32 ct w kolorze ecru;
- nici jedwabne Atalie w kolorze Prunelle, Muscari i Sable.

Niebieskie kropki to zmywalny pisak Prym, którym delikatnie zaznaczyłam środek pracy. Wystarczy kropla wody i nie będzie po nich śladu.

1 komentarz: