czwartek, 14 czerwca 2012

Celtic Spring - Mirabilia

Celtycka wiosna...
jest piękna. Uwielbiam jej delikatne fiolety. Bardzo chciałam zrobić obraz w tej kolorystyce i wahałam się pomiędzy irysami a właśnie wiosną. Wczoraj wieczorem dodałam złotą nić DMC Diamant i suknia nabrała wyszukanego charakteru.
Od dawna miałam schemat, ale bałam się Mirabilii. Myslałam, że jest dla mnie za trudna. Caly problem tkwił jednak w braku dostępu do koralików Mill Hill. Kiedy juz zaczęłam pracę okazało się, że schemat jest bajecznie prosty. Wyszywa się szybko, troszkę zabawy było jedynie przy bukiecie. Wolniej też pracuje się metalizowanymi nićmi a koraliki zostawię sobie na deser.
Po pracy nad tancerzami, ten obrazek sprawia wrażenie wprawki dla początkujących.
Obawiałam się haftowania na lnie. Bez potrzeby - jest bardzo przyjemnie i łatwo. Ach...
Tak projektantka pisze o Celtyckiej wiośnie:
Wzór ten jest oparty na "Celtic Christmas", który był i nadal jest bardzo popularnym projektem.
Słowo "Spring" zdobi górę z pasującymi koralikami. Celtycka pani ma blond włosy i nosi róże zamiast świec. Jej królewska suknia jest lawendowa, z trenem w kolorze nieba o zmierzchu i gwiazd. Żółte róże pojawiają się również w sekcjach geometrycznych.
"Celtic Spring" ma wiele perełek z Mill Hill i Petite Treasure Braid z Rainbow Gallery. One błyszczą z magią wiosny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz